torsdag 19 juni 2014

Pink Thursday: Claudia - Cherry Blossom with pink glitter.

Idag är det torsdag och Pink Thursday hos Emma. Denna manikyr har jag sparat till just detta tillfälle. Bar denna i helgen som var. Och tanken var att det skulle bli en rosa glitter gardient, men jag vet inte hur det blev. Jag blev nöjd iallafall..

Lacken jag använt är:

Claduia - Cherry Blossom
H&M - Rooftop Party
Gina Tricot - 158 Pink Party


Claduia var lätt lackat, tror att det är 3 lager, och de andra lacken har jag duttat på lite granna. :) Blev rätt så kassa bilder, och solen gick i moln när jag skulle ta fler bilder. :)

Baslack: Kiss Vita Strength
Topplack: Scehe Vite
Inköpsställe: Gekås, Gina Tricot och H&M.
Pris: 10 kr, 39 kr, 39 kr tror jag.

 





ENGLISH:

Today is Thursday and Pink Thursday at Emma. This manicure I have been saving for just this occasion. Wore this weekend that was. And the idea was that there would be a pink glitter gradient, but I do not know how it turned out. I was happy anyways..

The varnish I used are:

Claduia - Cherry Blossom
H&M - Rooftop Party
Gina Tricot - 158 Pink Party


Claduia was easy to work with, believe it is 3 layers, and the other colors I have put on some glitter on the tip. :) Was quite cash-images, and the sun went in clouds when I would take more pictures. :)

Basecoat: Kiss White Strength
Topcoat: Scehe Vite
Purchase: Gekås, Gina Tricot and H&M.

Price: 10 SEK, 39 SEK, 39 SEK I think.

2 kommentarer:

  1. Denna combo var ju snygg! :)

    SvaraRadera
  2. Jag förstod inte din kommentar :) Missat? du är ju med på pinkthursday :)

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.