torsdag 9 januari 2014

GOT Polish Challenge (Golden Oldie Thursdays)

Hej på er...

Tänkte vara med på en nail-art challenge... Vad har jag gett mig in på.. Jag är ju as kass på nail-art.. Hur som helst.. Denna utmaning heter GOT Polish Challenge, vilket betyder Golden Oldie Thursdays. Reglerna är väldigt enkla, just därför som den lockade mig väldigt mycket.

  • Nagellacket måste vara mer än 1 år gammal.
  • Du ska ha använt nagellacket förut. 
  • Du kan använda mer än ett nagellack, sålänge det passar temat och reglerna. 
Enkla regler va? :D Jag vet att Helena på Lackycorner ska vara med i denna utmaning! Va kul, hon är ju lite mer erfaren att vara med i olika utmaningar. :) Så jag hoppas att ni kommer tycka att det ska bli kul att följa min blogg nu i 12 veckor framöver! 

Här kan du läsa mer om nail-art challengen: LÄNK!


ENGLISH:

Hello guys..

I was thinking that i should be a part of a nail-art challenge.. Oh my, what have i got myself into.. I am pretty bad at nail-art... Well, anyway this challenges name is GOT Polish Challange, which means Golden Oldie Thursdays. The rules are very simple, and that is why this attracted to me very much.
  • The nailpolish must been more than 1 year old.
  • You should have used it before.
  • You can use more than one polish, as long it fits in the theme and the rules. 
Pretty simple rules right? :D I know that Helena at Lackycorner will be joining this challenge to! That will be so fun, she is more experience to be in a challenge like this. :) So i hope that will be fun to follow my blog now in 12 weeks and foward! 

You can read more about this challenge here: LINK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.