söndag 10 mars 2013

Dom olika temadagarna.

Det finns ju en del olika temadagar som jag är med i. Jag försöker vara med i alla dagar, utom en. För jag har inte provat det än. Och den temadagen är NailArt Sunday.. Kanske nån dag så provar jag på det.

Är det svårt att hålla koll på vem värdinna som håller i vilken dag? Så har jag skapat en sida längst upp precis brevid "Startsida". Där står det vem som håller i vilken dag, och sen finns det en länk såklart till varje värdinna.

Ett av mina bidrag till Grön Onsdag.

Men hur funkar det då? Jo du lackar på dina naglar med det temat beroende på vilken dag det är. Jag vet att  Kerstin på NailArt Sunday så brukar det vara olika manikyrer varje NailArt Sunday. Så hon har alltid ett bestämt NailArt tema.

Tillbaka till hur man är med..

Då skriver man ett blogginlägg om lacket, och sedan skriver man en kommentar till den värdinnan som håller i temadagen att man är med. Tänk på att skriva i det inlägget som värdinnan själv visar sina temanaglar. Sedan hamnar man i en länklista med andra som är med. Vissa av värdinnorna tillåter Instagram. Men kolla då hos respektive värdinna vad som gäller då.

Svårare än så är det inte!

PSST! Imorgon är det Blå Måndag, är du med då? ;)

2 kommentarer:

  1. Vilken bra idé att lägga ut en länk till temadagar, det är något en annan borde göra också. Snyggt lack, älskar grönt. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte med att de var en bra idé! :) Jak, detta är supersnyggt, men fick missfärgningar av detta lack. Trots baslack. :(

      Radera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.