måndag 11 mars 2013

Blå Måndag. NOTD: Pieces - Aqua Blue Metallic

Äntligen Blå Måndag hos Linda! Jag tycker om temadagarna, man blir glad över att lacka på en bestämd färg. Jag har sån beslut ångest, så då passar dessa dagar så bra! :)

Jag har ett lack som jag köpte på Vero Moda förra sommaren, ett blått ljust fint lack med metallic finish. Aqua Blue Metallic från märket Pieces, det var väldigt lättlackat och det torkade snabbt. Behövde 2 - 3 lager på varje nagel för att få det heltäckande.

Baslack: OPI Natural Nail Base Coat
Topplack: Seche Vite

Och så lite bilder såklart! :)
Klicka på bilderna för att få dom större!












Finns att köpa HÄR för ca 39 SEK.

2 kommentarer:

  1. Vilken härligt ljusblå nyans. Känns verkligen som sommar med det på. Ljusa kläder och sen detta lack på....snyggt. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är en väldigt fin nyans. Jag tror nog också att det blir fint på lite solbränd hud. :)

      Radera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.