måndag 11 februari 2013

NOTD: Isadora - "Mother of pearl"

Idag har jag burit ett väldigt fint nagellack på mina naglar. Mother of pearl från Isadora. Och under det har jag ett svart nagellack ifrån Nordic Cap of Sweden. När jag lackade på det svarta lacket så var det väldigt snyggt bara det. Som sagt över det så hade jag ju Mother Of Pearl som kommer ifrån Isadoras kollektion Opalescent Nails, som inte alls släpptes för ett litet tags sen. Man kan ha detta lack själv på naglarna, men det blir mer effektfullt om man har det över ett svart lack. :) 

Mother of Pearl har en genomskilling bas med små lila glitterkorn, och när man lackar det över ett svart lack så blir det som en rymdhimmel. Lite galax känsla över det. Och jag ÄLSKAR detta nagellack! 

Av det svarta lacket från Nordic Cap of Sweden hade jag 2 lager, det torkade väldigt snabbt! Och från Isadoras Mother of Pearl hade jag 2 lager, det torkade snabbt det med. Som baslack hade jag som vanligt Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine.

När jag får pengar nästa gång så tänkte jag prova OPIs bas och topplack! :) 

Här kommer det en bildbomb som vanligt! :)








Kolla så vackert det är! 




Nordic Cap of Sweden hittar du i välsorterade livsmedelbutiker för ca 10 SEK!! Det är ju ett kap!
Och Isadora "Mother of Pearl" hittar du på Kicks, Åhlens för ca 69 SEK!


Ändrade mina bilder lite, tycker ni att det är bättre när det är såhär, eller föredrar ni som jag brukar ha? Lämna en kommentar så får jag veta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.