lördag 2 februari 2013

NOTD: Depend "351"

Jag lovade er igår att jag skulle lacka med ett av depends nya lack ifrån vårkollektionen. Och det har jag gjort, jag valde att lacka med nummer "351". Det var ett rätt så självklart val att välja detta lack först, eftersom jag tycker detta är stjärnan i kollektionen. Färgen och hur det ter sig i solen är helt magiskt!

Detta är ett shimmer/glitterlack, men mest ett shimmerlack. Ett väldigt lättorkat lack som gör sig otroligt fint på mina naglar! :) Jag tog två lager för full täckning. Använde Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine.

Såhär kommer det en bildbomb med detta lack! :D












Finns att köpa på Kicks, Åhlens, Ica Maxi för 25 SEK. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.