fredag 22 februari 2013

Holofredag. NOTD: Make Up Store - Mariann

Äntligen fredag, och idag är det holofredag hos Skimmerskuggan! Men de va nära att de inte skulle bli någon holofredag för min skull! Har haft sån problem med att få detta lack att torka, eller de är ja som är klantig och råkar komma emot saker när ja låter det torka.. Så ja har lackat om mina naglar 2 gånger..

Nu till lacket..

Detta är ett lila hololack som är otroligt fint. Det har inte så väldigt mycket holoeffekt, men det är så otroligt fint tycker jag! Det räckte med 2 lager för att få det heltäckande. Och jag är rätt så stolt över lackningen. För såhär fint har det aldrig varit runt naglarna när jag har lackat. Så det är ingen städning!

Lacket är ifrån Make Up Store och heter Mariann, och kom med Spellbound kollektionen som släpptes i höstas. :) Jag använde Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine. Det var rätt så lättlackat och ja det torkar rätt så snabbt om man inte är lika klantig som jag. ;)

Klicka på bilderna för att få dom större!!









  



Detta finns tyvärr inte kvar i sortimentet. Kanske har du tur att hitta det på Ebay eller Tradera.

4 kommentarer:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.