fredag 15 februari 2013

Holofredag; NOTD: Depend Holographic - "2032 Denim Blue"

Hallå!

Idag är det ju holofredag, och då lackade jag på ett fint blått hololack. Det är väldigt fint tycker jag. Det visar sig ruskigt fint i solen och jag kan inte sluta kolla på det. Det är ljustblått med massa holografiskt skimmer och jag älskar det.

Det är ifrån Depend nr 2032 Denim Blue, det behövdes 2 lager för att få full täckning. Man kunde ta 3 med om man vill ha en lite mörkare blå färg. Men jag valde 2 lager, ville behålla den fina ljusblåa färgen. Använde Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine.

Idag fick jag till bra bilder i dagsljus. Jag längtar tills det blir soliga dagar så dessa hololack verkligen får visa sin rätta sida och så ni verkligen får se varför jag älskar dom så otroligt mycket. 

Men här kommer en bildbomb, som vanligt. Och sedan något extra med är att jag filmade också, så ni får verkligen se hur det ser ut! :D












Och häär är videoklippet som jag lovade också! :)




Finns att köpa på Bubblebox.se för ca 49 SEK. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.