onsdag 20 februari 2013

Grön Onsdag. NOTD: Kicks Make Up Nail Polish - Gröna Lund

Idag är det äntligen onsdag, vilket innebär att det är Grön Onsdag hos Karin. Jag insåg igår kväll när jag lackade på mitt lack. Att om jag ska kunna fortsätta vara med i Grön Onsdag, så måste ja köpa mer gröna lack. :O

Idag på Grön Onsdag så bär ja ett lack ifrån Kicks egna sminkmärke, Lacket är ett minilack som heter Gröna Lund, och är ifrån deras sommarkollektion förra året 2012! Man ska inte underskatta deras märke, för satan vad fint detta är.

Ett sommargrönt krämlack som kräver 2 lager för att få det heltäckande, det var otroligt lättlackat och tar man 2 tunna lager så torkar det snabbt. Jag använde Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine. 

Denna gången glömde jag helt och hållet av att filma det, men jag hoppas att det går bra med endast bilder denna gången? :)

Klicka på bilderna för att få dom större! :)















Jag är osäker på om det finns kvar på Kicks. Jag hittar den inte på deras hemsida iallafall. 
Men annars kostar deras minilack 39 SEK.

6 kommentarer:

  1. Det är en riktigt fin nyans det där! Lite kalkigt kanske, men ändock fint! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det tycker jag med att det är. Det har ja inte tänkt på att det kanske är. Men nu när du säger det så ah, lite granna. :)

      Radera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.