torsdag 14 februari 2013

Gårdagens naglar: Depend - "2035 Laurel Green"

Hejsan.

Det var ju grön onsdag igår, men var så otroligt trött igår, så det blev inte av något bloggande. Så idag tänkte jag visa upp dom naglarna jag hade på mig igår. :)

Det blev ett grönt hololack ifrån Depend "2035 Laurel Green", som jag har berättat för er tidigare så har jag blivit helt förälskad i hololack. Det var väldigt lättlackat men det behövdes 2 - 3 lager för att det skulle täcka. Använde som vanligt Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine.

Det  var svårt att få till bra bilder där man verkligen ser det holografiska i lacket. Fast i en del bilder synns det! :)

Här kommer det en bildbomb som vanligt. :)









Finns att köpa på bubblebox.se för ca 49 SEK!

1 kommentar:

  1. Det här lacket har jag också. Tycker det är så fint :) något skirt dock, vilket är synd

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.