fredag 15 februari 2013

Gårdagens EOTD: A Valentines feeling

Det var ju alla hjärtans dag ju, och då passade jag på att sminka mig med lite rosa och guld idag. Skuggor ifrån Make Up Store och Isadora. Blir välidigt sena inlägg nu, men har inte haft möjlighet under dagen. :)

Jag gillar skuggorna från Make Up Store, speciellt den rosa som jag har haft, den är ifrån Foxy kollektionen som släpptes förra året!

Här kommer det lite bilder! :)





Här har jag lagt på ett filter så skuggorna synns lite tydligare. :)




Jag har använt:

Ögon:

Isadora Eyeshadow Palette "54 Delirious"
MUS Microshadow "Yaya"
MUS Cake Eyeliner "Black"
MUS Mascara "Drama"
ELF "Eyelid Primer" 
MUS Brow Color "No.2"


Bas:

Isadora Light Touch Concealer "81 Rose Beige"
Isadora Velvet Compact Powder "14 Classic Beige Mist"

Kinder:

MUS Blush "Matt Glory"
ELF Shimmer Palette "Sheer Sunrise"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.