måndag 25 februari 2013

Favorit sminkbloggarna!

På den senaste tiden så har min blogglista vuxit en hel del, speciellt då jag har blivit mer och mer intresserad utav smink. Men även om jag har många som ja kollar igenom varje dag, så är det några st som jag blir extra glad när det kommer en uppdatering ifrån. Och jag tänkte dela med mig utav vilka det är! :)


Frida Skoglund - http://frida.chic.se/
Ända sen jag hittade Fridas blogg på blogg.se, så har jag följt den. Säkert 3 - 4 år har jag följt den. Och hennes tips och sminkningar är så otroligt bra!

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade Sannas blogg. Jag tycker att hon gör swathes på nagellack väldigt bra, och hennes recensioner är grymma!

Helens blogg hittade jag på blogg.se med, tycker att hennes ögonmakeuper är helt otroligt fina. Hon är väldigt duktig och jag älskar hennes tips!

Viola är är väldigt duktigt, gillar hennes sotade ögonmakeuper som är väldig snygga! :) Hennes långa naglar blir man rätt så avundsjuk på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.