lördag 9 februari 2013

Depend - "2030 Plum"

Här ett lack som jag bar på mina naglar igår, det var ju holofredag, men hann aldrig att ladda upp mina bilder. Jag har aldrig ägt ett hololack förut, men jag har hört talas om det väldigt mycket. Älskar man regnbågen och alla dess färger, så älskar man hololack. Och jag vill bara visa upp för hela världen vilka fina naglar jag har nu!

Detta är ifrån Depend 2030 Plum, och det torkade väldigt snabbt, behövde 2 lager för full täckning. Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine. Ett underbart fint lack med rosalila nyanser som glittrar i regnbågens alla färger! :) Det var väldigt lätt att lacka på naglarna. 

Eftersom jag tyckte detta var så underbart fint så blir det massor med bilder! 














Dessa är lite svåra att få tag på Depends Hololack. 
Jag köpte mina på www.bubblebox.se, och dom kostar 49 SEK.

1 kommentar:

  1. Hi there! This blog post could not be written any better!

    Reading through this post reminds me of my previous roommate!
    He always kept talking about this. I will forward this article to him.
    Fairly certain he will have a great read. Thank you for
    sharing!
    my webpage > play roulette machines

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.