måndag 25 februari 2013

Blå Måndag, NOTD: Isadora - "700 Bel - Air Blue"

Åh idag är det Blå Måndag hos Linda, så idag är jag med. På naglarna bär jag ett ljustblått lack ifrån Isadora, det bara skriker vår/sommar om detta! Det heter "700 Bel - Air Blue", och ja det är verkligen himmelskt blått. Klarblått krämlack som är ruskigt vackert. Det är inte så fint i flaskan, då det har stått olackat sen i sommras. Men när det hamnar på naglarna så glänser det!!

2 lager hade jag för att få en fin finnish, baslack är det Depend skyddande och som topplack är det Depend Quick & Shine. Det var väldigt lättlackat då detta lack har en wide brush, och det torkar rätt så snabbt med. :)

Fick bli badrumsbilder, men där finns bästa ljuset när dagsljuset inte finns. :)
Klicka på bilderna för att få dom större!




 





Finns tyvärr inte att få tag på i butik, då den har utgått från sortimentet. 

4 kommentarer:

  1. Synd att det inte finns att få tag på i butik, jag tycker det är en underbar blå nyans. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade den på Parfym Pia inne på krämaren i Örebro. Den finns kvar! :D Men ja de är en väldigt fin blå nyans! :)

      Radera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.