fredag 15 februari 2013

Pink Thursday. Alla Hjärtans dag, NOTD: Make Up Store - "Hilde"

Hejsan.

Idag har det ju varit alla hjärtans dag, och då ville jag passa på att ha något som var lite inspirerade alla hjärtans dag. Då slog jag till med ett nagellack ifrån Make Up Store som jag verkligen älskar, Hilde heter det. Ett ruskigt fint rosa shimmer lack!  Tänkte försöka hinna idag vara med i Emmas "Pink Thursday" idag, får se om jag hinner! :)

Det var rätt så lätt att lacka på, men det behövdes 2 lager för full täckning! Jag använde Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine.

Det fick bli badrummsbilder och dåliga ljusbilder idag. Hade ingen möjlighet att fota i dagsljus. :(



Ingen bra flaskbild blev det idag. Men här får man en hum hur det ser ut i flaskan,
det är tagen utan blixt. 




Det fick bli några bilder med blixt! :)




Jag tror att detta har utgått från Make Up Stores sortiment, för jag hittar det inte där. Jag köpte detta på rean. 

1 kommentar:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.