onsdag 16 januari 2013

Grön onsdag: Isadora - "Hunter Green".

Hejsan.

Idag tänkte jag visa er ett mossigt grönt nagellack ifrån Isadora, Hunter Green, heter det. Jag har ingen aning om det finns kvar i sortimentet. Hittade det i en realåda. :)

Jag är med i en Lacka - Byt grupp på facebook, och en som heter Karin föreslog att man kunde ha Grön onsdag! Och jag var ju inte sen med att hänga på!

Så här kommer bilder på mitt gröna lack. Här har jag lackat 2 lager för att få den mörka mossiga färgen, men det räcker gott och väl med 1 lager för att få det heltäckande.

Som baslack har jag använt Depend skyddande baslack, som topplack har jag använt Depend Quick & Shine topplack.  






Jag älskar Isadoras lack, dom har en bra och stor pensel att lacka med! Sen torkar det snabbt med.

1 kommentar:

  1. Oj, nästansvarta lack är svåra! Men det är riktigt fint!
    Kul att du är med! =)

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.